Czy wykorzystac zalmana CPNS7000Cu ?

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 01:18:40 MET

Witam.
Mam procka C2D E8200.
W chwili obecnej działa na boxowym chłodzeniu osiągając temp w iddle
56/51 a w stresie 66/62.
Ze starego kompa mam w szufladzie zalmana CPNS7000Cu ktorego jak sie
dowiedzialem po zakupie podstawki ZM-CS1 mogłbym zastosować zamiast tego
co dostałem z prockiem w boxie.
Czy zalman bedzie efektywniejszy od boxa?
Acha, dodam ze temeratury jakie mam biorą się z faktu ze komputer stoi
we wnęce biurka tuż obok kaloryfera ale nie mam możliwości go przestawić
gdzie indziej.
Pozdrawiam.