Toshiba 420CDT - mozna cos zrobic?

Autor: Ann <brak_at_adresu.pl>
Data: Sat 01 Mar 2008 - 22:26:02 MET

Witam.
Mam starego laptopa (baaardzo starego). Dysk jakies 800MB, 32RAMu i
procesorem Pentium iles tam.
W archiwum znalazlam, ze ktos wlozyl do takiego wiekszy dysk: "Ostatnio do
starszego modelu tej seri (chyba 4240) wkladalem dysk 40 Gb i
nie bylo problemow wiec mozesz wlozyc i 80GB (bariera jest 32GB) tylko ze
80GB to cena zblizy sie chyba do wartosci tego laptopa:-) " (Rafal
Brzoskwinia).
Da sie cos jeszcze w tym zmienic? Pamiec? Plyta? Gdzie mozna znalezc opis
tej toshiby? Mam ochote zrobic z niego komp. do laczenia sie z netem. Czy
mozna wlozyc do niego karte Wi-Fi? Czy mozna zrobic cokolwiek? :-)

Pozdrawiam
Ann