nowy LCD 19'' i zacinanie się filmów DVD

Autor: halo <express22_at_tlen.pl>
Data: Sat 01 Mar 2008 - 18:56:12 MET

Witam grupowiczów!

Dzis kupiłem monitor LCD 19 cali. Wszystko jest super ale przy odtwarzaniu
filmów na DVD obraz momentami się zacina. Da sie oglądac ale wkurzające to
jest troche. Wcześniej miałem 17'' CRT i wszystko było OK.

Mam AMD Athlon 1600 (1.4GHz), 1GB RAM, karte graficzną NVIDIA GeForce2 MX/MX
400 (64 MB).
Jestem lajkonikiem w tych sprawach ale chyba karta graficzna do wymiany. Ta
mi do tej pory w zupełności wystarczała bo nie gram, nie zajmuję sie
zdjęciami, grafiką.

Dobrze myślę z tą kartą czy chodzi o coś innego? Jeśli karata to jakie
minimalne wymagania musi spełniać by wszystko działało jak trzeba?

Dzięki i pozdrawiam