Re: Komputery do przetargu

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 01 Mar 2008 - 14:35:45 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Kowalski"
>ok, pytanie zostało źle zadane, powinno być: Jakiej marki komputery
>spełniają powyższe kryteria?
>wg. mnie prawdopodobnie Dell i Fujitsu-Siemens, ale nie jestem pewien
>bo nie testowałem ich softu i nie wiem czy spełnia wszystkie
>wymagania(np. czy jest po polsku?), z opisu na ich www to też nie
>wynika - no cóż może niewłaściwa grupa na to pytanie

Zależy czym się kierował piszący OPZ. Czasami widać wyraźnie, że
zamawiający chce np. konkretny model, powiedzmy, Della. A jak komuś się
uda wynaleźć coś równoważnego po niższej cenie, to tym lepiej. A czasami
to ma być po prostu składak zmontowany z podanych części.

--
[------------------------] I  am  Solo  of  Borg: You will be assimila-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] ted...trust me.