problem z kolorkami w GATEWAY FPD2185W

Autor: Ł.S. <iberopl_at_neostrada.pl>
Data: Sat 01 Mar 2008 - 08:19:34 MET

Zacznijmy od tego że... mam uszkodzoną cd (którą dostałem w nowym
monitorkiem)... I teraz jest problem, nie moge zainstalowac driverów...
Kolroki słabe, wpadajace w róż :| program jaki gateway daje tez za bardzo
nie pomaga. W zwiazku z tym 2 pytania:

- czy w tym modelu dateway wypuscil sterowniki? a jak tak to skad mozna
sciagnac ( w gateway.com jakos ciezko...)
- jezeli nie ma sterownikow , to czy gatewayowski program EZTUNE pozwala w
100% ustawic optymalne kolory? Wydaje sie ze chyba nie skoro windows widzi
bez sterwonikow ten monitor jako plug and play...? ;(

A moze jest gdzies w sieci optymalny/przyblizony sposob skalibrowania tego
monitora...
Z góry dziekuje za odpowiedz.

pozdrawiam
Łukasz