Problem z bootowaniem z dysku S_ATA

Autor: Radek <radek-radko1_at_wp.pl>
Data: Sat 01 Mar 2008 - 05:35:16 MET

witam

Mam dziwny problem. Kupilem dysk Seagate 500GB Serial ATA. Problem w tym
ze system z niego nie bootuje wogole, ale jak zrobilem w na starym dysku w
pliku BOOT.INI dwa wpisy na 2 systemy i jjak se wybieram na poczatku
bootowania ze chce z nowego dysku zabotowac, to pieknie idzie. Jednak sam
nie bootuje wogole. Czarny ekran i kursor ugory. Mam Windows XP
Proffesional z service packiem 2, moja plyta to asrock k8upgrade dysk jak
juz wspomnialem wczesniej. W Biosie wlaczone S-ATA jako pierwszy startowy
dysk no i ogolnie wlaczone S-ATA. Powtarzam ze w systemie pieknie dysk
chodzi ale sam nie bootuje. Druga sprawa to za kazdym razem jak robie
restart systemu to nawet po wybraniu, podczas bootowania, nowego dysku,
widze czarny ekran i musze uzyc fixboot aby znowu mogl ruszac po wybraniu
w boot managerze nastepnym razem.