Re: Jaka grafika do Athlona 1800+?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 23:34:07 MET

Użytkownik "Tomtoromtom" <tom@torom.tom> napisał w wiadomości
news:fq97fg$2dib$1@news2.ipartners.pl...

> Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
> W końcu zakupiłem GF 7300GT Premium na DDR3 firmy Galaxy i do tego jeszcze
> zasilacz Modecom.

Biorac pod uwage niewielki pobór mocy 7300GT, to pewnie starczyłby stary
zasilacz (i wtedy ewentualnie możnaby dołożyć nieco kasy do grafy).
Szczególnie że jak już będziesz wymieniał w przyszłości całego kompa, to ten
Modecom może nie wystarczyć i znowu trzeba go będzie wymieniać (bo karty
graficznej na AGP do nowego kompa nie wstawisz)