Polećcie kamerkę do Skype

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 19:40:54 MET

Witam,

Czy możecie polecić jakąś sensowną kamerkę do Skype?
Liczy się głównie możliwie dobra jakość obrazu
w warunkach słabego sztucznego oświetlenia.
Wszelkie bajery (np. dodatkowe wyrafinowane oprogramowanie
nie wiem po co) - zbędne.
Nie musi być najtańsza. Wazne, aby nie sprawiała problemów.
Mile widziana swobodna regulacja (kierowanie obiektywu w rozne strony).
Aha - nie wiem jak w takich kamerkach z ostrością, ale mam nadzieję,
że jest tak, że bardzo szeroki kąt zwalnia z konieczności jej regulowania?

Dzięki,

latet