Re: czy możnaprzełożyćmatrycę w laptopie?

Autor: fjack <fjacek.wywalto_at_op.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 19:01:23 MET

KILu wrote:

> To może być jakiś element, który traci kontakt i zaczyna iskrzyć (zimne
> luty, przerwa w cewce przetwornicy, problemy z taśmą lub zasniedziałe
> styki...).
>
> k,

Już wiem co padło. Ta część nazywa się inwerter. Sprawdziłem to
podłączając wtyczkę do wyjścia inwertera w drugim komputerze. Matryca od
razu zadziałała. (oczywiście musiałem rozbebeszyć oba dosyć mocno)

Przy okazji ciekawistka - komputer to niby tania marka (Aristo) a
inweter jest identyczny z tym w toshibie satellite 3000. I przypuszczam,
że cała masa innych elementów w środku równiez.

--
FJ