Re: Dziwne zachowanie drukarki (Canon Pixma 4000)

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 12:21:50 MET

z_photo@poczta.onet.pl pisze:
> [...]
> W poprzednim komputerze byla podlaczona poprzez port LPT, a obecnie przez port
> USB.
> Po uruchomieniu komputera przez kilkanascie minut wszystko jest OK - mozna
> drukowac bez zadnych problemow, ale po tym czasie komputer przestaje "widziec"
> drukarke (dostaje komunikat o braku polaczenia). Wystarczy na sekunde wyjac i
> umiescic na powrot kabel USB... i przez nastepne kilkanascie minut znowu
> wszystko dziala jak nalezy.
> Instalacja sterownikow przebiegala bez zadnych problemow.
>
> Czy ktos pomoze mi rozwiazac ten irytujacy problem?

Popatrz w ustawieniach zarządzania energią systemu jak masz ustawione
wyłączenie zasilania dla urządzeń podpiętych do USB.

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE