przestawianie się czasu systemowego - wirus/ba(k)teria ???

Autor: Paweł W. <pawelek_79_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 11:48:32 MET

Witam.
Od kilku dni mam problem ze zmieniającym się samoistnie czasem
systemowym. Przeważnie znacznie spowalnia, a raczej przeskakuje wstecz.
Skan systemu nie wykazał żadnych wirusów(Avast - Home Edition), Windows XP.
Czy może winna jest tu bateria podtrzymująca zegar? Płyta główna ma już
z 5 lat.

Na pl.comp.os i google znalazłem tylko o przyspieszającym zegarze, a mój
zwalnia i to raczej skokowo.

Pozdrawiam,
Paweł W.

pawelek_79