Re: Realtek ALC888 czy Sound Blaster Live ! ??

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 10:14:44 MET

> Zdecydowanie opłaca. Karty zintegrowane na ogół nie mają startu do kart na
> osobnych kartach - zwłaszcza takich jak SB Live!.

Wszyscy tak mówią, a ja jakoś nie słyszę różnicy po rezygnacji
z SB Live 5.1 i przesiadce na zintegrowany dzwięk na plycie Asusa.
Kompa mam podłączonego do przyzwoitego amplitunera, głosniki
mam dobre, sluchawki jeszcze lepsze, i generalnie ucho też chyba
nie najgorsze...
Owszem, na niektorych plytach glownych zdarzają się zakłócenia
dźwięku spowodowane np. pracą dysku, i to rzeczywiscie jest
przykre, ale jesli nic takiego się nie dzieje, a dzwiek wyprowadzony
jest cyfrowo, to naprawdę nie czuję różnicy...

latet