Kabel TV

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 09:18:32 MET

Sytuacja wygląda następująco:
Mam laptop z łączem chyba SVHS (7 dziurek + kwadracik), czasem podłączałem
go pod telewizor, kablem który z jednej strony miał wtyczkę SVHS, z drugiej
2x chinch.

Owy kabel się wziął i zapodział a na wieczór potrzebuję ten TV uruchomić :]
Znalazłem inne kable: 3xchinch -> 3xchinch oraz 1xjack -> 2xchinch. Do tego
znalazłem też jakąś przejściówkę SVHS->1xchinch.

Przejściówka pasuje do lapka i przyjmuje 1 wtyczkę chincha. Ten
jack->2xchinch być może pozwoli podłączyć dźwięk jak podejrzewam, ale to
mniej istotna część, chodzi o ten obraz.

Tak więc - czy połączenie SVHS -> 1x chinch wyświetli mi obraz na TV? W
domu mam jakiegoś starego trupa i chinchów tu nie widzę, stąd nie mogę
sprawdzić :(

--
Kapsel
  http://kapselek.net