Re: OC i Quad

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 08:51:01 MET

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości news:fq7g9v$mp7$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Mam procka Intel Core 2 Quad Q6600. Jakie wartosci napiecia rdzenia moge
> maksymalnie ustawic przy OC?
> I czy minimalny mnoznik 7 to jest ograniczenie samego proca czy plyty
> glownej?

1. nie przekraczaj napięcia podanego na pudełku procesora;
ustaw nizsze o 5 - 10 %, bo zasilacz kompa zwykle "sie waha".
sprawdź serię procesora (G0 rulez) Pamietaj, że najlepsze napięcie
to takie najniższe napięcie, przy którym komp chodzi bez problemów.

2. nie pamiętam w tej chwili mnożnika, ale zdaje mi się, ze to
9 x 266. U mnie wsjo śmiga 9x333, bez zająknięcia.
Mnożnik blokowany jest na poziomie procesora, nie słyszałem
o jakimś prostym obejściu mnożnika.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin