Re: notebook MAXDATA - warto?

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 08:44:52 MET

Użytkownik "r2f" <r2f@USUNTO.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fq7gqa$mmh$1@inews.gazeta.pl...
> Witajcie
>
> Mam okazje nabyc droga kupna lekko uzywanego notebooka MAXDATA ECO
> 4510IW. Cena wydaje sie byc dosc atrakcyjna (troche mniej niz obecnie na
> allegro). Konfiguracja, na ile sie zorientowalem, jest standardowa,
> czyli taka jak tutaj:
> http://www.maxdata.pl/?site=productInfo&id=Eco%204510%20IW
>
> Czy warto interesowac sie tym sprzetem?

Niebałdzo.
Weź do ręki kilka laptopów, min:
a) Acera, Maxdatę, F-S (niestety)
a potem
b) Lenovo/IBM (serie R,T,X), Della, Compaq.

Po tym nie będziesz chciał więcej wziać do ręki niczego z grupy a).

Grupa a) to trzeszczaki; b) to zwykle solidny sprzęt. Poza tym
zwróć uwagę na faktyczny czas pracy na baterii. Maxdata i inne
noname mogą pozostawiać wiele do życzeńia jeśi o to chodzi,
a cena nowej baterii/regeneracji starej - to często ponad połowa
ceny laptopa.

Jeśli chcesz bardzo ekonomicznie, to bierz Fujitsu SIemensa
z marketu albo z internetu; Dostajesz nowy sprzęt za 1400 - 1700 zł,
2 lata gwarancji. Trzeszczenie w tej cenie przeszkadza jakby mniej.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB