Re: czy możnaprzełożyćmatrycę w laptopie?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 22:16:48 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "jack"
>To na pewno ta lampa siada, bo jak sie poświeci latarką na
>ekran, to widać obraz.

Jest jeszcze nikłe prawdopodobieństwo, że akurat ścieżki odpowiedzialne
za zasilanie będą przerwane. Ale na to bym nie liczył.

>Czy objawem padania lampy jest też "bzyczenie" połączone z
>miganiem podświetlania, czy to może jakiś element
>odpowiedzialny za zasilanie lampy?

Może być.

>Może głupie pytanie - gdzie szukac tej lampy?

Wzdłuż krawędzi matrycy. (tej ciepłej (krawędzi, nie matrycy :->))

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Press any key... no, No, NO THAT one!
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'