PC Flight Force -adaptacja na W2k (przepustnica + joy )

Autor: StaN <plasticon_at_wp.pI>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 21:56:49 MET

Witam !

Znalazłem w starych, zapomnianych kartonach, przepustnicę i joya ( firmy
InterAct - SV 242)
ale sterowniki mam na Win 95, a na stronie producenta są do Win Milenium;
aktualnie pracuję na W2k.
Joy ( 2 osie + 4 przyciski ) i przepustnica ( 1 ? oś - 7 przycisków i
coś w rodzaju
joystika z telafonów kom. )

Wszystko to podłączone w kolejności > joy > przepustnica >klawiatura >
gameport>

W symulatorze FMS modele "reagują" tylko na joya ( i to odwrotnie )
Brak reakcji na przepustnicę ( modele reagują na literkę V dla wznoszenia )

Jak przerobić (programowo lub sprzętowo ) ten sprzęt ?

Za sugestie z góry Dziękuję !!

Pozdr.