Dziwny problem z Geforce i nowym zasialaczem

Autor: profi <profi_at_host.com>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 18:23:09 MET

Witam

Kupiłem kilka dni temu zasilacz (już pisałem o tym wcześniej) no i po
podłączeniu dziwnie
obraz mi się chrzani i zawiesz Windows. A w biose jak ruszam na klawiaturze
strzałkami to latają mi dziwnie literki na obrazie.

Jak podepne stary zasialacz to wszystko jest OK i to przy full obciążeniu
(zresztą używam tego sprzętu od miesiąca).
Mało tego ten sam zasilacz był sprawdzany na dwóch innych kompach i działa
(tylko że tam były starsze karty graf.)
Mierzyłem miernikiem i 5V jest OK, inne też będę musiał zmierzyć ale narazie
nie mam możliwości.
Oddałem go do serwisu a jeśli powiedzą mi, że jest sprawny to co karta może
być zepsuta albo płyta?
Ale jak skoro działa na innym zasialaczu?

Mam Gigabyte Geforce 8500GT,Gigabyte P35, stary zasilacz Fever 400 a nowy
Tagan Tg-400.