Re: Karta do przechwytywania obrazu

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 16:50:20 MET

Maciek pisze:

> Niestety procesor 1-rdzeniowy: AMD Athlon64 3500+

Powinien taki procesor wystarczyć, o ile w tym samym czasie nie
będziesz grac na kompie ;)
A jeżeli chcesz mieć komfort pracy na dwurdzeniowcu, to zamiast
wydawania kasy na kartę TV - możesz rozważyć wymianę płyty głównej i
zakup lepszego procesora, (a stare klocki odsprzedasz na aukcjach)i
wyjdzie tylko trochę drożej, ale upieczesz dwie pieczenie przy jednym
ogniu. Nie musisz kupować od razu topowych modeli płyty, coś o wysokim
współczynniku Econo raczej.

--
pozdrawiam
STranger