Re: Wiatrak do F-S M7440

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 15:36:43 MET

Dnia 2/28/2008 3:29 PM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Generalnie w przyzwoitym sklepie elektronicznym dostaniesz
> wentylatorki naprawdę różnych rozmiarów i z różnymi mocowa-
> niami. O ile w tym komputerze nie ma czegoś wybitnie dziw-
> nego (na przykład zintegrowanego z kanałem powietrznym),
> jest szansa dobrać jakiś typowy.

Wentylator jest dość nietypowy (tak głupio zintegrowany z obudową że
moge zapomnieć o montażu czegokolwiek innego); przeglądnąłem już
wszystkie znane mi sklepy elektroniczne i nie ma nic takiego ani nawet
podobnego. Dlatego szukam jakiejś rupieciarni. A i tak chyba trzeba
bedzie na allegro skończyć ;/

--
Pozdrawiam
dziobu