Dell 2408wfp nierownomierne podswietlenie ekranu

Autor: kazio101 <grz_at_poczta.fm>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 15:20:21 MET

Kupilem i w zasadzie sie ciesze. Moj stary CRT zdychal, ciagle gubil
ostrosc i musialem go zmienic. Ale 2408 niestety ma lewy bok ekranu
jasniejszy, a prawy ciemniejszy. Zapewne wiekszosc uzytkownikow tego
nie zauwazy, ale ja naleze do mniejszosci. Czy to moze byc powod do
reklamacji? Czy raczej to typowe dla LCD? A moze ktos mi podpowie jak
skalibrowac bez specjalnego sprzetu? Wiem, ze dokladnie sie nie da,
ale moze chociaz troche poprawie obraz. Jest wg. mnie dobry, ale
czytalem ze zazwyczaj fabryczne ustawienia nie sa najlepsze. Kupilem w
sklepie internetowym w UK (tutaj mieszkam).