Re: Karta do przechwytywania obrazu

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 14:33:12 MET

Maciek <maciek@nospam.pl> Odpowiedz na
news:fq64rt$rf0$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Ogólnie rozwiązanie z dodatkowym sprzętem typu kamera z wejściem
> analogowym, czy stacjonarna nagrywarka DVD (akurat ani jednego ani
> drugiego nie posiadam) jest rzeczywiście proste, tylko niestety wymaga
> właśnie dodatkowego sprzętu. W moim przypadku najtaniej jednak wychodzi

Używane stacjonarne nagrywarki DVD możesz kupic w cenie nie wiele wyższej od
dobrej karty TV, a jakość obrazu będziesz miał o niebo lepszą niż z kart TV.
Te niestety bardzo łapia zakłócenia z komputera co b.pusje obraz.

> kupienie karty telewizyjnej z wejściem AV (i być może sprzętowym
> kodekiem MPEG-2),

Sprzętowy mpeg2 nie wiele daje. Zajętość procesora na twoja A3500+ zamiast
~30% będzie wyniosić ~5%. Żadna róznica.

> dlatego pytałem, czy można się tu spodziewać
> problemów, np. czy jakość obrazu przechwytywanego przez takie karty jest
> ok, a konkretnie, czy nie gubi klatek, nie dodaje swoich "efektów" itd.

Swoje efekty dodaje komputer, a dokładnie płyta, proc, grafika itp.
Jeszcze nie spotkałem karty TV która by nie miała problemów z synchronizajcą
obraz przy zjechanej kasecie. A stacjonarne DVD radzi sobie z tym bez
problemu.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski