Długi proces drukowania

Autor: Kwiaciarnia OLA <kwiaty_at_kwiaty-ola.com>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 11:41:21 MET

 Witam,

 Co może być przyczyną nienaturalnie długiego czasu drukowania dokumentu..?
Mam dwie drukarki - Epsona R220 (do zdjęć) i Brother DCP-115C (do
dokumentów)
i chodzi właśnie o tę drugą. Nie drukuję żadnych 'ciężkich' grafik, RAM-u
mam
wystarczająco (chyba - 1 GB) i w ogóle wcześniej takowych problemów nie
 miałem - drukareczka śmigała, aż miło. Od jakiegoś czasu wydrukowanie kilku
stron
samego tekstu w Wordzie zajmuje nawet 20 minut, w czasie których na
wyświetlaczu
drukarki widnieje napis 'receiving data'.
Nadmienię jeszcze, że problem spowolnienia dotyczy tylko drukarki, wszystko
 poza tym działa bez zarzutu...

 Dziękuję i pozdrawiam,
 K.