Re: Nowy zasilacz, grafika nie działa

Autor: profi <profi_at_host.com>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 22:19:55 MET

> A tam z tyłu zasilacza było ustawione na Turbo (dla urządzeń o podwyżonym
> poborze prądu)
> mam nadzieje, że na tym też to ma działać a nie tylko tylko na normal, o
> ile na tym wogóle działa (bo niepróbowałem a zasilacz odłączyłem już)
Aktualizacja:

Nie podłączyłem zasialania do dysku a taśma była podpięta i to blokowało mi
wejście do biosu
ale problem z rozdwojeniem obrazu aktualny a jak zasilacz podpiołem do
trochę starszego zestawu
od mojego to śmiga. U mnie działa sprzęt prawie dobrze na starym zasilaczu
(choć czasem się resetował - pewnie przez
tani zasilacz).