Linksys WRT54GC + HP DeskJet 6980

Autor: c97 <nie.podam.bo.dostaje_at_duzo.spamu.pl>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 20:15:43 MET

Witam,

mam drukarkę HP DeskJet 6980 z WIFI, ostatnio mój stary router Linksys się
wysypał i wymieniłem go na Linksys WRT54GC. Od momentu wymiany routera
drukarka przestała poprawnie drukować. Wszelkie ustawienia WIFI zostały
wprowadzone poprawnie a sama drukarka normalnie podłącza się do sieci. W
momencie drukowania dane wysyłane są do drukarki, windows pokazuje że wysłał
100/100 kb i w tym momencie drukarka zaczyna pracować, zasysa papier i ...
staje, lampa przesyłania danych miga i nic się nie dzieje.
Przy starym routerze wszystko śmigało. W dodatku nie jest to odosobniony
tylko mój problem bo ostatnio moja mama zakupiła tą samą drukarkę i ma
również ten sam router - u niej też to połączenie nie działa.
Dodam jeszcze że po ethernecie i usb drukarka działa wyśmienicie.

Ktoś spotkał się z takim dziwacznym zachowaniem???