obraz drga na monitorze

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 16:56:44 MET

Cześć,

Do tej pory z moim monitorem LCD (AGneovo F419) wszystko było ok, ale dziś
podłączyłem do wyjścia DVI mojej karty graficznej (GeForce 7300 GT) kabel
DVI-HDMI (łączący ją z telewizorem LCD) i co jakiś czas (na przykład co pół
godziny) przez kilka sekund drga obraz (ten drgający obraz przypomina obraz
na monitorze CRT przy bardzo niskiej częstotliwości odświeżania).

W sterowniku NVidia używam ustawienia Single Display do wybierania wyjścia
(DVI lub Dsub), do którego ma być kierowany sygnał.

Czym to może być spowodowane i jak temu zaradzić? Czy to karta graficzna nie
daje rady?

Pozdrawiam,
Leszek