Prosba o opinie w sprawie kombajnu (drukarka atramentowa z wbudowaną kopiarką, skanerem i faksem)

Autor: mario <mw.wojcik_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 10:37:52 MET

Witam
Rozwazam zakup urzadzenia ktore jest jednoczesnie drukarka, kopiarka,
skanerem i faksem. Niestety nie mam zadnych doswiadczen z tego rodzaju
sprzetem. Bardzo wazny jest dla mnie koszt utrzymania w trakcie
eksploatacji. Na podstawie jakiegos wstepnego rozeznania waham sie
pomiedzy Canonem a firma Brother (a tak nawiasem czy ktos z Was ma
jakies uwagi odnosnie ich produktow - bo dla mnie jest ona calkowicie
nieznana).

Dosyc sensownie wyglada ta oferta:

http://www.znak.pl/index.php?cid=52&scid=1675&prid=drwBroMFC235C

Co myslicie?

Z gory bardzo dziekuje za wszelkie opinie i spostrzezenia.

Pozdrawiam serdecznie
mario