Problem z routerem TP-LINK8910G

Autor: Woland <wwojteko_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 19:32:12 MET

Witam!

Mam taki problem, rozdzieliłem neostradę routerem TP-LINK z wi-fi, jeden
z komputerów jest podłączony przez WI-FI drugi przez LAN. Jak włączam
komputer z WI-FI to wszystko jest w porządku od razu jest internet.
Natomiast jak włączam komputer podłączony przez LAN internet znika na
obu komputerach i pojawia się po około pół godziny...Wystarczy, że wyjmę
   kabel sieciowy z LAN i internet się od razu pojawia na Wi-Fi. Co to
może być ? Ustawiony mam serwer DHCP, automatyczne pobieranie IP,
komputery się widzą zmieniałem już typ połączenia na PPPoA i PPPoE i
jest tak samo...
Jak ktoś miał coś podobnego proszę o pomoc

Pozdrawiam