Re: celeron 400 nie wstaje p³yta

Autor: Cyneq <cyneq_at_nospam.com>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 17:42:34 MET

identyfikator: 20040501 napisa³(a):
> mam dwie p³yty pod Socket 370 na których nie dzia³a Celeron 400 a dzia³a
> Pentium III 933... czy to normalne? je¶li nie to dlaczego tak siê dzieje?
Ja mam gdzies jeszcze p³yte IBM na i815, która nie pracuje z cielakami
na FSB 66. Wiêc normalne. Dzieje sie tak dlatego ze p³yta nie podaje FSB
66. Bo o ile wiem to FCPGA jest kompatybilne z PPGA (nazwa "socket 370"
nie identyfikuje jednoznacznie wyprowadzen elektrycznych socketu, a
tylko jego kszta³t i liczbê pinów). Do kompletu ciekawostek - na tej
p³ycie mo¿e nie dzia³aæ nic na FCPGA-II (Tualatin).

--
Cyneq