Re: Przełącznik KVM - monitor

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 16:04:07 MET

Dnia 2/26/2008 1:10 PM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Nie. KVMy D-Linka biorą zasilanie z portów PS/2 i odmawiają
> przełączenia się na port, na którym nie ma podłączonej
> klawiatury.

Aha. No to jedno się już wyjaśniło. Czyli w sumie nie jest (nie powinno
być?) źle.

Obie klawiatury i obie myszki mam na USB. Czyli mogę spokojnie podpiąć
przełacznik na PS/2 (którego i tak nigdy nie używam) i powinno działać.
Dobrze myśle? Czy przełacznik wykryje mi że nie podłaczyłem do niego
klawiatury i bedzie z tego powodu sie darł czy coś? Czy komputery nie
zgłupieją że mają podpięte pod PS/2 coś, a co nie działa?

--
Pozdrawiam
dziobu