Re: BIOS firmy GIGABYTE

Autor: <maw136_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 15:13:12 MET

On 23 Lut, 19:44, Wojciech Tomaszewski <temp....@op.pl> wrote:

> Zmien oryginalna zawartosc autoexec.bat na ponizsza:
>
> flash891 8i9pdu.f7 /py/sn/f/cc/r
>
> i sprobuj flashowac ponownie.

niestety podane wywołanie programu powoduje tylko wyświetlenie
informacji o dostępnych opcjach wywołania w trybie tekstowym nie
pokazuje się żaden pasek postępu czy informacja o flashowaniu. Może
powinienem wstawić w którymś miejscu spację? Próba flashowania
mechanizmem wbudowanym w płytę który jest dostępny po wciśnięciu F8 po
wejściu do setup'u również informuje o błędzie niezgodności pliku z
wersją biosu na płycie. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o podobnym
wypadku ani o zmuszeniu płyty do wgrania "niezgodnego" z nią biosu.
Nie wiem w jaki sposób ktoś mógł wgrać do tej płyty ten bios jak ja
teraz nie mogę żadnego innego.