Re: RAID potraktowany jak IDE... chyba. Poszukiwania danych

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 23:29:25 MET

I co - ma ktoś jakiś pomysł? Jest sens szukać 500 GB wolnego miejsca
na odzyskanie macierzy?

Pomóżcie, bo mam zastój na biurku od tego problemu :)
Zacząłem tam sobie dłuybać tym RAID reconstructorem i znalazłem opcję
dzielenia plików obrazu na mniejsze pliki (po 700 MB) więc niby mogę
"rozdysponować" ten obraz na kilka dysków. Ale to jest dopiero
początek - z tego co zrozumiałem muszę mieć jeden raz 500 GB na obraz
macierzy (IMG), a potem drugie 500 GB na obraz zrekonstruowanej
macierzy (wiem brzmi dziwnie, ale na to wygląda). Trafiłem na tutorial
do RAID reconstructora na Youtubie i chyba właśnie powyższy wniosek
można z niego wyciągnąć. Powiedzcie, czy to prawda - jeśli tak, to nie
będę nawet się z tym macał i powiem trudno.

Pozdrawiam - Michał