"Znikający" pen drive pod WinXP

Autor: JW <jakubwedrowyczWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 22:35:47 MET

Witam,
Problem jak z Matrixa - z dnia na dzień mój Windows (XP,SP2) przestał
rozpoznawać pen drive'y. Po prostu wczoraj było wszystko OK, a dzisiaj pisze mi,
że urządzenie ma awarię i nie może go rozpoznać (próbowałem z dwoma pamięciami).

Port USB jest OK (np. skaner działa), brak konfliktów sprzętowych, pen drive
jest dobry (działa na każdym innym sprzęcie). Restart kompa z podpiętą pamięcią
nie pomaga. Nic nowego ostatnio nie instalowałem.

O co w tym biega?

Pozdrawiam,
JW