Re: Laptop dla studenta

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 20:56:49 MET

> Ja już dawno wyleciałem z obiegu, więc nie odniosę się do wymagań, ale mam
> ThinkPada T42. Jeśli te nowsze trzymają ten sam poziom, to polecam po
> prostu markę. To czołg nie laptop. Rzucam nim jak workiem z ziemniakami i
> nigdy nie miałem z nim żadnego problemu natury jakiejkolwiek.

potwierdzam ta wersje, ale zaczynam byc troszke bardziej sceptyczny jesli
chodzi o te nowe. mam obecnie T61 ktora ma miesiac i poki co jest wszystko
OK, ale jak sie jej przygladne to chyba jest troszke gorzej wykonana.
niewiem jak z solidnoscia, bo pokic o wszystko super, bateria 5 godz trzyma
itd itp wiec jest OK:)

ale.... poczekamy zoabczymy:)

--
pzdr