Re: Ktory proc zuzywa mniej energii: dual core czy x2 ?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 18:37:32 MET

PSYLO wrote:
> Mam za to Freezera 64 na moim 4800+ X2, który się przeważnie obraca z
> prędkością około 700-800 rpm - jest niemal całkowicie niesłyszalny,
> nawet dla *bardzo* wymagającej osoby (a za taką się sam uważam pod tym
> względem).

Też jestem z tych bardzo wymagających i boxowy wentylator rozkręcający
się pod obciązeniem do 1200-1300rpm był dla mnie straszliwym wyjcem.
W idle kręcił się na około 850rpm i również było go słychać...
Zastąpiłem go Freezerem 7 i ten kręci się w idle 500-550, pod
obciążeniem nie przekracza 650. Smiało mogę powiedzieć, że również
jest praktycznie niesłyszalny. :)

Jeśli BOXy AMD kręcą się na 2000rpm w idle, to mogę powiedzieć
tylko... AŁĆ. :)

--
Pozdrawiam
  __