Re: Nowa kość RAM unieruchomiła komputer

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 17:59:53 MET

Użytkownik "Marcin Czapnik" <mczapnik7NOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fpuq4b$29jq$1@news2.ipartners.pl...
> Witam!
>
> Kolega kupił na Allegro kość RAM 1GB DDR. Po wsadzeniu do slotu i
> włączeniu kompa wentylator od procesora ruszył, pracował wolno i burczał,
> następnie poleciała mała iskierka, dało się poczuć spaleniznę po czym
> wentylator zaczął pracować normalnym tempem a głośnik systemowy nadał
> długi, ciągły, jeden sygnał (wskazujący na błąd RAM?). Od tamtej pory
> komputer nie wykrywa żadnej innej kości RAM - ani starej, ani pożyczonej
> ode mnie. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
>
> z góry dziękuję i pozdrawiam
Pewnie kolega wstawil ten modul odwrotnie -sprawdz czy nie ma nadpalonych
stykow.
Tak czy siak plyta uszkodzona i ten ddr 1Gb nawet jak byl sprawny (chyba ze
byl kupowany jako
" nietestowany,nie mam na czym sprawdzic ") tez juz na 99% padniety.
Teraz kolega ma juz dobry powod aby przesiasc sie na nowsza platforme z ddr2
:)

pzdr