Re: Ile ramu na karcie graficznej.

Autor: Onufry Zagloba <Zagloba.Onufry_at_gmail.com>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 17:19:51 MET

On 25 Lut, 16:13, "Psychotrop vel Grzesiek \"Laska\" Lasocki"
<psychotrop...@op.pl> wrote:

> zresztą - co ci będę pisał - popatrz na wyniki testu:
>
> http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=433
>
> masz już jasność ? :)

Tak właśnie sobie imaginowałem, że to marketingowe beblanie z tą 512.
Fajnie by było jakby było 512 ale niestety nie pyliłoby się wtedy
kupować tej karty. Tym bardziej ze wymieniam ja na swojego starego gf
7600gs i doplacam 100.

Dziękuję za odzew. Skutki swojej decyzji poznam dziś wieczorem.

--
Pozdrawiam Waszmości
Onufry Zagłoba