Re: Ktory proc zuzywa mniej energii: dual core czy x2 ?

Autor: gordon <ja_at_moj.komputer.w.dom.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 17:02:45 MET

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fpughk$aaq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jaką prędkość obrotową osiąga wentylator boxowy takiego
> procesora w idle i pod obciążeniem? :)

hejka,

Od około miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Athlona X2 4400+
(wersja 65W) z boxowym chłodzeniem. W idle wiatrak kręci się mniej
więcej z prędkością 2k natomiast w stresie (BOINC na oba rdzenie
przez kilka godzin) "hałasuje" zbliżając się do 3k - nigdy więcej
nie widziałem. Nie mam w obudowie dodatkowego wiatraka wciągającego
powietrze z zewnątrz.

pozdrówka
gordon