Re: Ile ramu na karcie graficznej.

Autor: Onufry Zagloba <Zagloba.Onufry_at_gmail.com>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 15:22:04 MET

Zapomniałem właśnie dodać, że będzie używana do grania generalnie i w
rozdziałce 1280x1024 maks.

Z tym dokładaniem kasy to jest tak, że niby te 60 zetów (tyle jest
róznicy pomiędzy tymi wielkościami) to mała kwota ale zaraz można by
powiedzieć, że jak dodam 100 wiecej to będę miał 3850, a jak kolejną
100 to już 8800gt. I tak z małej kwoty robi się 250 ;-) A ja po prostu
nie chce wydawać za dużo kasy. Więc te 60 zetów za przyrost wydajności
+/- 5% nie wiem czy ma sens.

Dziękuję odpowiadającym za szybki odzew :-)

--
Pozdrawiam Waszmości
Onufry Zagłoba