Poldekk pisze:
> Jednak warto pamiętać, że ówczesne gry chodziły pod DOSem, co dawało
> sporą ulgę sprzętowi (nie było potrzebne directX itp).
Dlaczego uważasz, że brak DirectX jest "ulgą"? :) W praktyce
jest wręcz przeciwnie: dzięki DirectX (czy innym bibliotekom
graficznym, na przykład OpenGL czy SDL) każdy program może
wykorzystać praktycznie każdą funkcję akceleratora i każdy
fragment lokalnej pamięci graficznej, bez konieczności robie-
nia wszystkiego programowo (żeby zawsze działało) lub pisania
dziesiątek wersji kodu do obsługi wszystkich modeli układów
graficznych.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Mon Feb 25 12:35:08 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 25 Feb 2008 - 12:51:15 MET