Re: Pytanie do fachowców - prędkość procesora

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 12:31:45 MET
Message-ID: <fpu8uv$e20$1@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Poldekk pisze:
> Jednak warto pamiętać, że ówczesne gry chodziły pod DOSem, co dawało
> sporą ulgę sprzętowi (nie było potrzebne directX itp).

Dlaczego uważasz, że brak DirectX jest "ulgą"? :) W praktyce
jest wręcz przeciwnie: dzięki DirectX (czy innym bibliotekom
graficznym, na przykład OpenGL czy SDL) każdy program może
wykorzystać praktycznie każdą funkcję akceleratora i każdy
fragment lokalnej pamięci graficznej, bez konieczności robie-
nia wszystkiego programowo (żeby zawsze działało) lub pisania
dziesiątek wersji kodu do obsługi wszystkich modeli układów
graficznych.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Mon Feb 25 12:35:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 25 Feb 2008 - 12:51:15 MET