Re: zintegrowana grafika - pytanie

Autor: JIL <abdesign_at_usun.wp.pl>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 20:36:26 MET

> W instrukcji do płyty nic o tym nie piszą? W przypadku Gigabyte wszystko
> jest dokładnie opisane... Jeśli nie znajdziesz to mogę Ci podesłać schemat
> z mojej płyty głównej, być może będzie taki sam.

"Instrukcja" do foxconna to jest chyba dowcip, jedna rozkladana strona
formatu A1
zrzuty ekranowe biosu z dwoma slowami "uzyj strzalek i entera zeby dokonac
wyboru"
po jednej stronie a po drugiej zdjecie plyty i tylnego panelu, schematy do
usb i 1394
i w osmiu odslonach zakladanie radiatora na procesor, plyta ma opisane "TV
OUT connector"
ale co z tego? samo zlacze wyglada tak : . :
Płyta sama w sobie bardzo przyzwoita stabilna dla zabawy zrobilem test OC
tez calkiem ok.
jestem zadowolony nawet bardzo ale instrukcja... to sie chlopakom udala

tak wiec jezeli faktycznie ten gigabyte ma rozpisane piny do TV-OUT to
poprosze :)
moze uklad bedzie taki sam

pozdrawiam Artur