Re: zintegrowana grafika - pytanie

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 17:35:41 MET

Konrad N>S> pisze:
> Użytkownik "Konrad N>S>" <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości

> a są jeszcze jakieś VIA (UniChrom?) i SiS. kompletny zamęt w głowie.

Odpowiedz jest w sumie w tym artykule zeszłorocznym teście grafik
zintegrowanych:
http://pclab.pl/art25940-21.html
CytujÄ™:
"Testowane dziś płyty reprezentują bardzo różny poziom. Najpraktyczniej
wypadają te z chipsetami AMD 690G. Umożliwiają budowę dobrego komputera
i wykorzystanie go jako centrum domowej rozrywki. Z jednym zastrzeżeniem
– nie będzie to komputer do grania, chyba że interesują nas tylko bardzo
stare tytuły. Wykazaliśmy jednak, że bez żadnych dodatkowych nakładów,
można tak dobrać podzespoły peceta, aby poradził on sobie również z tym,
najbardziej wymagajÄ…cym zadaniem.

Płyty z GeForce 6150 także są godne uwagi. Gdyby ktoś jednak uparł się
na granie na zintegrowanej grafice, to w starszych tytułach 6150 poradzi
sobie niemal równie sprawnie jak Radeon X1250/1200 zintegrowany w
690G/690V. Do nowszych gier wydajność obu i tak jest za niska."
Koniec cytatu.

Pewnie doszły do teraz jakieś nowsze układy zintegrowane, ale reszta
jest podobna więc można sobie wyrobić zdanie na podstawie testu PCLABa.

--
pozdrawiam
STranger