Re: Durne odczyty temperatury na P5KC

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 14:19:04 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Mikolaj Tutak"
>Na początek zobacz nowszy ;-)

Zrobiłem sobie nowszy. Podmieniłem logo ;->

>Po drugi jakiego programu uzywasz? Jedyny
>gwarantujacy dobre (jakie takie) odczyty to Asus PC Probe II.

Wszystko daje te same odczyty. Czy to PC Probe, czy to AI Suite (to
akurat nie dziwne, bo pewnie wspólny kod mają do czujników), czy
SpeedFan, czy wreszcie odczyt w BIOS-ie.

>Wyjatkiem jest
>temp. CPU, która najdokladniej i najpewnie odczytasz za pomocą Core Temp.

O. Zgadza się. Ten pokazuje dobrze.

--
  Kruk@ -\                   | I  WILL NOT BURY THE NEW KID(Bart Simpson on
          }-> epsilon.eu.org | chalkboard in episode 9F03)