Re: Logitech QuickCam Pro 9000 - opinie

Autor: PK <pk_at_ad.pl>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 10:49:49 MET

Tez sadzilem ze RightSound to chwyt marketingowy.
Jakość mikrofonu d-o-s-k-o-n-a-l-a, zadnych poglosów.
Przy ustawieniu na 1/2 czulosci swobodnie rozmawiaja wszyscy w niewielkim
pokoju.
Nie slychac tez zadnych poglosow od rozmowcy. Robi niesamowite wrazenie po
przesiadce z mikrofonika przy sluchawkach.
Co do obrazu to mam porownanie tylko do kamer z nizszej polki.
Jakosc obrazu jest o dwie klasy lepsza, a w ogole - bez porownania. Jak sie
ma do jakosci obrazu kamer z calkiem gornnej polki - nie wiem.
Jedyne co zmienilem w ustawieniach to ostrzenie z auto na manual.
Niepotrzebnie stara sie ciagle ostrzyc choc ustawienia manulane spokojnie
starczaja do rozmowy na skype - zawsze jest ostro nawet wykonujac obszerne
ruchy na fotelu przed kompem.
Jedyne czego mi brakuje to mozliwosci przypiecia do boku monitora... Jesli
ktos jest tak upierdliwy ze pod monitorem mu za nisko a nad za wysoko)))
Model z tym samym obiektywem i mozliwosciami sprzedawany jest rowniez na
"patyku" i to rozwiazanie chyba ma wieksze mozliwosci kreatywnego dobrania
miejsac skad chialoby sie miec obraz.
Generalnie jestem zadowolony i zadnego badziewia za 50-100 zl na biurko bym
nie postawil.
Bajerki typu awatary czy jak to tam nazwac wymagaja szybszego procesora niz
moj Celeron D 2,26
Skype HD wymaga dwurdzeniowego procesora i łącza z pasmem up min 380 Kb a
wiec Neo conajmniej 2 Mb

PK