Re: ZEWNETRZNY TUNER TV LCD QS-8868

Autor: Marex <marexsc_at_tlen.pl>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 20:45:53 MET

Jakośc jak to na LCD z kablówki raczej mizernie mam podłączony tuner sat
(composite) obraz z daleka jest Ok z bliska miernota wyostrzony tyle jeżeli
chodzi o LCD natomiast sprawa wygląda inaczej na monitorze CRT tutaj już nie
ma do czego sie przyczepić obraz jest wręcz prawie idealny odbiera lepiej
niż TV.Jeżeli chodzi o dzwięk to nie testowałem czy jest to stereo choć
zapewniano i zapewne jest ale ogólnie na moim zestawie Logitech X-540 nie ma
do czego się przyczepić