BIOS firmy GIGABYTE

Autor: <maw136_at_gmail.com>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 13:57:45 MET

Drodzy grupowicze mam bardzo specyficzny problem. Kupiłem używaną
płytę główną GA-8I915P Duo (rev 1.4) ale ma ona wgrany bios od
równoległej płyty GA-8I915G Duo w wersji F4 mimo to wszystko działa w
porządku za wyjątkiem tego że nie mogę aktualizować tego biosu do
wersji wyższej za pomocą programu i pliku biosu od płyty "P" ponieważ
wyskakuje błąd o złej wersji biosu. Na laminacie płyty mam wyraźnie
nadrukowane symbole GA-8I915P Duo a nie G co mogę zrobić żeby
aktualizować bios do wersji F7 ale prawidłowego zgodnego z płytą
GA-8I915P Duo.

Chyba wyraziłem się dość jasno?

Pozdrawiam