Re: Karty graficzne - jakość 2D

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 10:08:34 MET

Kapsel pisze:

> Mówiłem w kontekście starych kart, umknęło mi że teraz jest AMD nie ATI ;)

Nie zrozumiałeś moich intencji. :)
Karty różnych producentów produkowane na układach i według projektu ATI
(obecnie AMD) uważane są za karty oferujące świetną jakość obrazu
ponieważ żyje jeszcze legenda kart produkowanych całkowicie w
kanadyjskich fabrykach ATI przed laty. Chyba w 2003 lub 2004 roku ATI
zaprzestało produkowania swoich kart graficznych.
Tamte karty to były prawdziwe ATI Radeony i faktycznie bardzo dobrą
jakość obrazu i tv-out oferowały (wiem bo miałem kilka takich modeli).
Obecnie na rynku są X Radeony gdzie X to nazwa różnych producentów, np
Power Color Radeon, Sapphire Radeon, Gigabyte Radeon itp, itd. To nie są
karty ATI, to są karty zbudowane na układach ATI. :)
Niektóre i nich także oferują świetną jakość, zresztą jak to ktoś już
zauważył sygnał na wyjściu cyfrowym DVD zawsze będzie dobrej jakości.
Także obojętnie jaką kartę graficzną kupisz, byle jakiegoś renomowanego
producenta, a powinna mieć bdb jakość obrazu w 2D na wyjściu DVI i dobrą
na D-SUB.

--
pozdrawiam
STranger