Re: LCD 24 - MVA lub PVA niskobudzetowe ?

Autor: Player <player_at_nooooooooooooooooooooooooo.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 21:37:17 MET

> Miło, że sie ustosunkowałeś do tak nie istotnej sprawy jak to, że nie
> wiesz jaką matrycę ma ten monitor.

Twoja odpowiedz zlała się w całość i nie zauważyłem pierwszej częsci

Opis w teście "SPVA" to mało istotny błąd - powielają to co
podaje producent, trudno ich winić za to że nie rozbierają każdego
testowanego monitora.

Ja wierzę w to co widzę i zapewniam że egzemplarz W241D który testowałem NIE
BYŁ NA SPVA. Ale nie ma to znaczenia bo jakość samej matrycy MVA a
dokładniej AMVA jest wystarczająco dobra. W tym modelu kuleje elektronika.
Dlatego nie zgadzam się z tym co piszesz że W241D to przyzwoity
monitor za przyzwoite pieniądze, LG benq to wg mnie znacznie lepsze LCD w
tej samej cenie.

Nie mam zamiaru przekonywać Ciebie do niczego - nie zależy mi na tym.