Re: Płyta i pamięci - jakie do O/C?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 20:46:21 MET

OMSON <omson@o2.pl> Odpowiedz na news:fpm3la$kv1$1@news.lublin.pl:

> Ale to już zależy od mnożnika jaki ustawie dla pamięci i opcji tego
> mnożnika w BIOSie płyty, prawda?

Nie. Bo żadny płyta nie ma dzielnika dla pamięci, ma tylko mnożnik. Najniższe
możliwe ustawienie to 1:1, czyli tylko samo co FSB. A żeby mieć te 3.2
potrzebuje 450MHz.

> A coś ze stajni Gigabyte, ASRock, MSI, tudzież ASUS - co poleciłbyś
> (Foxcomm'a z uwagi na pewne układy handlowe byłoby mi ciężko zdobyć)

Poczytaj http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=3426
Dogadaj sie z action;)

> To samo z pamięciami: A-Data, Kingston, Corsair, Patriot - może jakbyś
> zasugerował jakiś model płyty i pamięci z wybranych firm?

Corsair, albo A-Data. Lub GoodaramPro. I też polecam egiełde.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski