Re: gainward 8800gs 384mb

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 17:55:01 MET

Maciej Browarczyk wrote:
> Dziwne, ja mam Scythe Ninje@800rpm, do tego Corsaira 450W prawie
> nieslyszalnego, jedyny cichy halasik to dyski, natomiast podczas
> katowania Wiedzmina w 1600x1200 wiatrak grafiki halasuje znacznie a
> chlodzenie u mnie jest z 2 razy wieksze od referencyjnego i wiatrak
> ma 90mm.

Mam 8800GT z pierwszych serii Palita, czyli z referencyjnym
chłodzeniem na jeden slot. Na procku AC Freezer 7 @ 500-600rpm,
w zależności od obciążenia, dyski chłodzą dwa wiatraki 92mm @ 5v
(jakieś 700rpm), na wydmuchu Noctua P12 @ 900rpm, zasilacz Seasonic
S12 430W, czyli praktycznie niesłyszalny. Karta pod obciążeniem
(np. Crysis w 1280 High) wydaje lekki szum, łożysko wentylatora
też trochę słychać, normalka. Natomiast w momencie wyłączenia gry
wentylator natychmiastowo się ucisza i nawet otwieranie budy
i blokowanie wentylatora paluchem niewiele zmienia. :)

Fakt faktem, że jednak karta rozgrzewa się w Crysisie nawet do
92-94 stopni, cisza niestety okupiona jest w tym przypadku
powstawaniem niezłego piekarnika. :D

--
Pozdrawiam
  __